Przejdź do treści

Regulamin

Regulamin szkoleń internetowych (webinariów) organizowanych przez Polską Agencję Pozyskiwania Funduszy Unijnych sp. z o.o.

§ 1. Definicje

Ilekroć w niniejszym Regulaminie występują poniżej zdefiniowane pojęcia, należy je rozumieć w następujący sposób:

a) Regulamin – niniejszy Regulamin;

b) Organizator – Polska Agencja Pozyskiwania Funduszy Unijnych Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 87, 00-844 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy z numerem KRS: 0000868150, posiadająca NIP: 5272941156, REGON: 387538350;

c) Uczestnik – każda osoba fizyczna, której udział w szkoleniu został potwierdzony przez Organizatora po uprzednim przesłaniu formularza zgłoszeniowego oraz potwierdzeniu otrzymania opłaty za Szkolenie;

d) Strony – łącznie Organizator; i Uczestnik lub inny podmiot zgłaszający Uczestnika do uczestnictwa w Szkoleniu;

e) Szkolenie – świadczona drogą elektroniczną, bez jednoczesnej obecności Stron lub Uczestnika (na odległość), usługa polegająca na udostępnieniu Uczestnikowi możliwości uczestnictwa w Szkoleniu realizowanym przez Organizatora. Szkolenie odbywa się on-line (webinarium) za pośrednictwem platformy internetowej ClickMeeting;

f) RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

g) Umowa – zawarta pomiędzy Stronami umowa cywilnoprawna, której przedmiotem jest umożliwienie Uczestnikowi możliwości uczestnictwa w Szkoleniu; i której treść określają postanowienia Regulaminu;

h) Konsument – osoba fizyczna zawierającą z Organizatorem Umowę niezwiązaną bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową;

i) Strona WWW – administrowana przez Organizatora strona internetowa pod adresem https://www.papfu.pl/szkolenie-rmg/, na której zamieszczane są informacje o szkoleniach;

j) UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

§ 2. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa prawa i obowiązki Stron związane ze Szkoleniami, zasady uczestnictwa Uczestników w Szkoleniach oraz warunki ochrony danych osobowych przetwarzanych przez Organizatora w związku z organizacją i przeprowadzeniem szkoleń.
  2. Regulamin jest udostępniany Uczestnikom za pośrednictwem Strony WWW w formie, która umożliwia zapoznanie się z nim oraz jego utrwalenie przed zawarciem Umowy. Zapoznanie się i akceptacja Regulaminu jest warunkiem rejestracji zgłoszenia na Szkolenie.
  3. Każdy Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. Podstawowe założenia danego Szkolenia, w tym jego termin, czas trwania, przedmiot, program lub plan oraz warunki techniczne określa informacja o konkretnym Szkoleniu dostępna na Stronie WWW.
  5. Średni czas realizacji usługi wynosi około 2 tygodni od daty rejestracji.
  6. Organizator podejmuje starania, aby:

a) szkolenia prowadziły osoby posiadające doświadczenie, uprawnienia i kompetencje niezbędne dla przekazania Uczestnikom wiedzy dotyczącej tematyki szkolenia;

b) udostępnione materiały szkoleniowe były kompletne, jasne i pozbawione wad prawnych.

Jednakże, o ile Szkolenie zostanie przeprowadzone zgodnie z zakresem i założeniami oraz w sposób przewidziany na Stronie WWW oraz w niniejszym Regulaminie, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za faktyczne przyswojenie wiedzy przez Uczestników oraz subiektywne odczucia Uczestników co do wartości merytorycznej Szkolenia.

§ 3. Zawarcie Umowy i wynagrodzenie Organizatora

  1. Do zawarcia Umowy niezbędne jest złożenie przez Uczestnika zgłoszenia Organizatorowi poprzez wypełnienie specjalnego formularza zgłoszeniowego na stronie https://www.papfu.pl/szkolenie-rmg/, dokonanie zapłaty wynagrodzenia za Szkolenie; oraz potwierdzenie uczestnictwa danego Uczestnika przez Organizatora poprzez wiadomość SMS wysłaną na numer telefonu wskazany w formularzu zgłoszeniowym – co jest równoznaczne z zawarciem Umowy.
  2. Termin rejestracji zgłoszeń na Szkolenie upływa 2 godziny przed ogłoszoną godziną rozpoczęcia szkolenia.
  3. Uczestnik zgadza się na dostarczenie mu paragonu, faktury VAT lub faktury uproszczonej za Szkolenie w formie elektronicznej, na adres e-mail wskazany podczas zgłoszenia.
  4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak udziału Uczestnika w Szkoleniu z przyczyn niezawinionych przez Organizatora, spowodowanych w szczególności: podaniem nieprawdziwych lub niewłaściwych danych w procesie zgłoszenia, w tym wadliwego adresu e-mail / numeru telefonu lub podaniem takiego adresu e-mail / numeru telefonu, do którego Uczestnik albo zgłaszający go podmiot nie ma dostępu; błędem technicznym (w tym telekomunikacyjnym) niezależnym od Organizatora.

§ 4. Prawa i obowiązki Uczestnika

  1. Uczestnik ma prawo do uczestnictwa w wybranym Szkoleniu w sposób zgodny z jego założeniami wskazanymi na Stronie WWW, postanowieniami Regulaminu, z poszanowaniem Organizatora i innych Uczestników oraz przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zasad współżycia społecznego oraz przyjętych zwyczajów.
  2. O ile wynika to z informacji o Szkoleniu dostępnej na Stronie WWW, Uczestnik ma prawo do otrzymania po przeprowadzonym szkoleniu materiałów szkoleniowych w formie elektronicznej. Materiały te stanowić będą podsumowanie tematyki omawianej podczas Szkolenia.
  3. Uczestnik zobowiązuje się do korzystania ze Szkoleń zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, zasadami współżycia społecznego, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz przyjętymi zwyczajami, a w szczególności do nie naruszania praw innych Uczestników Szkoleń.
  4. Na czacie dostępnym podczas Szkolenia obowiązuje zakaz publikowania treści obraźliwych, reklamowania swojej lub cudzej działalności lub przedstawiania wszelkiego rodzaju ofert handlowych. W przypadku złamania zasad Regulaminu podczas trwania szkolenia, Organizator zastrzega możliwość zablokowania Uczestnikowi możliwość wypowiadania się na czacie.
  5. Uczestnik nie może, bez uprzedniej zgody Organizatora, przenieść na osobę trzecią praw i obowiązków wynikających z Umowy.
  6. O ile wynika to z informacji o Szkoleniu dostępnej na Stronie WWW, Uczestnik, który weźmie udział w Szkoleniu otrzyma certyfikat lub zaświadczenie w formie elektronicznej, potwierdzający/e ukończenie szkolenia. Organizator wyśle certyfikat lub zaświadczenie, o którym mowa powyżej, w ciągu 3 dni roboczych od daty przeprowadzenia Szkolenia, w wiadomości e-mail wskazanej podczas zgłoszenia na Szkolenie.

§ 5. Postanowienia dotyczące wyłącznie Konsumentów

  1. Szkolenia kierowane są przede wszystkim do osób niebędących Konsumentami – podmiotów zainteresowanych Szkoleniami w bezpośrednim związku z działalnością gospodarczą lub zawodową, w szczególności o charakterze rolniczym albo związanym z rolnictwem. Niemniej, Organizator nie wyklucza możliwości udziału w szkoleniu Konsumentów, w przypadku których (i wyłącznie w stosunku do nich) stosuje się przepisy niniejszego § 7.
  2. W zakresie nieuregulowanym Regulaminem stosuje się przepisy prawa konsumenckiego, w szczególności UPK.
  3. Organizator informuje o cechach świadczenia: umożliwienie udziału w formie on-line w Szkoleniu określonym na Stronie WWW oraz sposobu porozumiewania się z konsumentem: za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem: kontakt@papfu.pl. Dane identyfikujące Organizatora, w tym adres, wskazano w § 1 lit. b Regulaminu. Reklamacje mogą być kierowane z wykorzystaniem powyższych adresów. Łączne wynagrodzenie Organizatora za świadczenie wraz z podatkami określone jest dla konkretnego Szkolenia na Stronie WWW. Zapłata nastąpi za pośrednictwem platformy PayU, o której mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu, o ile informacja na Stronie WWW dot. konkretnego Szkolenia nie stanowi inaczej. Świadczenie zostanie spełnione przez Organizatora w formie webinaru on-line z użyciem platformy ClickMeeting, w terminie określonym na Stronie WWW.
  4. Organizator informuje, że Szkolenie stanowi dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny; a rejestracja i opłacenie zgłoszenia jest równoznaczna z wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta na rozpoczęcie świadczenia. Organizator informuje, że z uwagi na ww. charakter Szkolenia, po spełnieniu świadczenia przez Organizatora Konsument utraci prawo do odstąpienia od Umowy i Konsument przyjmuje to do świadomości.
  5. Przed rozpoczęciem świadczenia przez Organizatora, Konsument może w terminie 14 dni od zawarcia Umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, 34 ust. 2 i 35 UPK. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od Umowy znajduje się pod adresem: https://uokik.gov.pl/downloadId/1216.
  6. Organizator odpowiada za zgodność świadczenia z Umową na podstawie przepisów prawa, w szczególności przepisów ustawy – Kodeks cywilny i UPK. Z uwagi na charakter świadczenia, nie dotyczą go gwarancje lub usługi posprzedażne.
  7. Organizator informuje o wymaganiach technicznych do korzystania ze świadczenia w § 8 Regulaminu.
  8. Organizator informuje o możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym w szczególności:

a) Poprzez dobrowolną mediację, prowadzoną przez wojewódzkie inspektoraty Państwowej Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały, gdzie rolę mediatora w sporze pomiędzy przedsiębiorcą (Organizatorem) a Konsumentem pełni pracownik ww. inspektoratu, zachowując zasady bezstronności i rzetelności, mając za zadanie m.in. zaproponować dostępne sposoby rozwiązania sporu; mediacja odbywa się z udziałem obu stron, bezpośrednio w siedzibie ww. inspektoratu albo w siedzibie przedsiębiorcy; przed stałymi polubownymi sądami konsumenckimi, działającymi przy wojewódzkich inspektoratach Państwowej Inspekcji Handlowej, w tym np. przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów w tym trybie znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.

b) Nadto Konsument może zwrócić się o pomoc do powiatowego rzecznika konsumentów; powiatowi rzecznicy konsumentów są zlokalizowani przy starostwach powiatowych lub urzędach miasta (w przypadku miast na prawach powiatu), a ich zadaniem jest udzielania wsparcia merytorycznego, w tym bezpłatnej pomocy prawnej, konsumentom; więcej informacji znajduje się pod adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Konsumenci” lub na stronie www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl.

c) Konsument może również złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

§ 6. Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych

  1. Organizator pełni rolę administratora danych osobowych w odniesieniu do danych osobowych przetwarzanych w związku z Umową, tj. imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, adresu siedziby lub zamieszkania, danych dotyczących rachunku bankowego i płatności wynikających z Umowy („Dane”). Organizator może również przetwarzać dane identyfikujące urządzenie końcowe Uczestników, informacje o logowaniu się̨ do systemów informatycznych i/lub stron www. Dostęp do danych uzyskiwany będzie poprzez ich dobrowolnie wprowadzane w formularzu zgłoszenia oraz zapisanie w systemie Organizatora; oraz poprzez pliki cookie tzw. ciasteczka.
  2. Tożsamość Organizatora określona jest w § 1 lit. b Regulaminu. Kontakt z Organizatorem w sprawie ochrony danych osobowych następuje pocztą elektroniczną, na adres: kontakt@papfu.pl.
  3. Przetwarzanie Danych będzie miało miejsce, gdyż (a) jest niezbędne do wykonania Umowy oraz podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy (organizacji Szkolenia); oraz (b) na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, wyrażonej wraz z rejestracją zgłoszenia na Szkolenie.
  4. Dane mogą zostać wykorzystywane przez Organizatora w celu wykonania Umowy, przeprowadzenia Szkolenia (w tym przekazania materiałów szkoleniowych, certyfikatu, dokumentów rozliczeniowych), przeprowadzenia ankiet satysfakcji oraz badania potrzeb Uczestników na podobne Szkolenia lub inne usługi Organizatora. Dane przechowywane będą do 3 lat od momentu zakończenia Szkolenia.
  5. Dane mogą być udostępniane osobom zatrudnionym przez Organizatora na różnych podstawach prawnych, a także podmiotom prowadzącym oprogramowanie, serwisy oraz portale wykorzystywane przez Organizatora w celu organizacji i przeprowadzania Szkoleń oraz prowadzenia bieżącej działalności.
  6. Organizator informuje o prawie do żądania od administratora dostępu do Danych dotyczących osoby, której Dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia Danych.
  7. Organizator informuje o prawie do cofnięcia zgody na przetwarzanie Danych osobowych w dowolnym momencie, jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, a także nie w zakresie, w jakim przetwarzanie Danych ma miejsce nie na podstawie zgody, lecz niezbędności do wykonania Umowy oraz podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem Umowy (organizacji Szkolenia).
  8. Organizator informuje o prawie do wniesienia skargi związanej z przetwarzaniem przez Organizatora Danych do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
  9. Podanie Danych w zakresie wskazanym w formularzu zgłoszeniowym na Stronie WWW, a także wynikających z dokonania przelewu bankowego wynagrodzenia za Szkolenie jest warunkiem zawarcia Umowy, gdyż bez nich jej wykonanie jest niemożliwe. Konsekwencją niepodania Danych w tym zakresie jest niemożliwość zawarcia i wykonania Umowy.

§ 7. Własność intelektualna i prawa autorskie

  1. Wykonanie Umowy nie wywiera skutku względem przysługujących Organizatorowi praw autorskich do treści objętych Szkoleniem oraz ewentualnych materiałów szkoleniowych.
  2. W szczególności, Organizator nie wyraża zgody na żadnego rodzaju rejestrowanie, czy zapisywanie Szkolenia; jak i zwielokrotnianie, udostępnianie osobom trzecim (odpłatnie lub nieodpłatnie) jego przebiegu, zapisu ani materiałów szkoleniowych. Dostępu do Szkolenia oraz materiałów szkoleniowych udziela się Uczestnikowi wyłącznie na użytek własny w postaci zwiększania wiedzy i kompetencji Uczestnika.

§ 8. Wymagania techniczne korzystania ze Szkoleń

Uczestnik oświadcza, że posiada sprzęt potrzebny do uczestnictwa w Szkoleniu on-line. Minimalne wymagania sprzętowe, które muszą zostać spełnione: procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy); 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej); system operacyjny taki jak Windows 8 (zalecana najnowsza wersja), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS oraz stabilne łącze internetowe.

§ 9. Reklamacje

Reklamacje należy wnosić w formie elektronicznej, poprzez wiadomość e-mail na adres: kontakt@papfu.pl; lub drogą pocztową na adres Organizatora wskazany w § 1 lit. b Regulaminu. Reklamacja powinna obejmować wskazanie danych identyfikacyjnych oraz kontaktowych Uczestnika. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni od ich otrzymania, a odpowiedzi na nie przesyłane taką samą drogą, jaką zostały przesłane.