Przejdź do treści

Oferujemy kompleksową wieloletnią obsługą programu
Inwestycje przyczyniające się do ochrony środowiska.
Zajmiemy się wszystkim od A do Z, w tym:
• wniosek
• korekty, uzupełnienia, zmiany, poprawki
• wniosek o płatność
• wniosek o zaliczkę
• rozliczenie
Cały kontakt z ARiMR bierzemy na siebie – Ty skupiasz się na prowadzeniu gospodarstwa, my ogarniamy papierologię.

Rolnik indywidualny:

Opłata podstawowa: 3000 zł netto (3690 zł brutto)- po podpisaniu umowy
Opłata za sukces: 3% od pozyskanej kwoty, dzielone na 2 części:
• Połowa po otrzymaniu decyzji o przyznaniu pomocy
• Druga połowa po wypłacie całości środków

Grupa rolników:

Dla każdego rolnika z grupy:
Opłata podstawowa: 2000 zł netto (2460 zł brutto)- po podpisaniu umowy
Opłata za sukces:
•2000 zł netto (2460 zł brutto)- po otrzymaniu pozytywnej decyzji o otrzymaniu pomocy
•2000 zł netto (2460 zł brutto)- po wypłacie środków

Nie doliczamy żadnych dodatkowych kosztów – obsługa jest kompleksowa i obejmuje każdy etap,
aż do rozliczenia ostatniej złotówki z ARiMR.

Zasady współpracy są jasne i przejrzyste. Umowa mieści się na jednej stronie A4, bez ukrytych haczyków.

Wystawiamy Fakturę VAT, którą bez problemu możesz wrzucić w koszty uzyskania przychodu.

Jak wygląda proces obsługi w PAPFU?

Bezpłatna konsultacja

Początkiem współpracy jest bezpłatna konsultacja z naszym doradcą w celu sprawdzenia czy kwalifikujesz się do programu i czy jesteś w stanie spełnić jego zobowiązania. Weryfikujemy czy Twoja inwestycja jest zgodna z zasadami programu, wszystko oczywiście bezpłatnie.

Podpisanie umowy i rozpoczęcie współpracy

Po pozytywnej weryfikacji Twoich szans na otrzymanie dotacji przesyłamy na Twój adres mailowy umowę współpracy, którą należy podpisać i odesłać w formie skanu oraz listem na adres jednego z naszych biur.

Wypełnienie ankiet oraz skompletowanie załączników

Po podpisaniu umowy wysyłamy na Twój adres mailowy elektroniczne ankiety dotyczące Twojego gospodarstwa oraz listę załączników, które będą niezbędne do przygotowania wniosku o dotację. Potrzebne będą również oferty na sprzęt, który planujesz zakupić w ramach dofinansowania lub kosztorys w przypadku inwestycji budowlanej.

Przygotowanie oraz złożenie wniosku

Po przesłaniu do nas kompletnych ankiet, ofert oraz załączników, weryfikujemy ich poprawność. Jeżeli wszystko jest ok to zabieramy się za przygotowanie dokumentacji, zazwyczaj trwa to około 2 tygodnie.

Poprawki oraz uzupełnienia

Po złożeniu wniosku w oczekiwaniu na jego rozpatrzenie możemy spodziewać się wezwania do uzupełnień oraz poprawek, są one naturalnym elementem całego procesu. Poprawki zazwyczaj są dwie: formalna i merytoryczna.

Decyzja oraz wypłata pierwszej raty

Agencja ma zazwyczaj 6 miesięcy od zakończenia naboru na sprawdzenie wniosku i wydanie decyzji, niestety czasem trwa to nieco dłużej, trzeba być przygotowanym na około 8 miesięcy oczekiwania od złożenia wniosku do rozpatrzenia.

Realizacja biznesplanu oraz rozliczenie

Po wypłacie pierwszej raty masz czas na realizację inwestycji raz spełnienie zobowiązań, oczywiście w trakcie tego czasu jesteśmy do Twojej dyspozycji. Ostatnim etapem naszej współpracy jest przygotowanie rozliczenie całego dofinansowania oraz złożenie końcowego wniosku o płatność

Formularz kontaktowy

Jeżeli chcesz pozyskać 200 000 zł na nowe maszyny do Twojego gospodarstwa wypełnij poniższy formularz, nasi doradcy skontaktują się z Tobą telefoniczne i omówią zasady programu oraz współpracy z nami.